TIEDOTE: Koronavirus vaikuttaa toimintaan! (päivitetty 29.8.2021)

13.3.2020

Koronavirustilanteen vuoksi toimintamme on isoilta osin yhä tauolla (mm. perheliikunta, ruokajakelu).
- mm. Nikinmäen perhekahvila järjestää ulkotapaamisia. Lisätietoa Facebook-perhekahvilaryhmässämme: https://www.facebook.com/groups/433561947187262
- Muista satunnaisista toiminnoistamme ilmoittelemme ensisijaisesti Facebook-sivullamme: https://www.facebook.com/MLLKorsoKoivukyla

Toivomme toiminnan palautuvan normaaliksi mahdollisimman pian. Olet meille tärkeä!

Ystävällisin terveisin,
yhdistyksen hallitus

Lisäys tiedotteeseen

To 26.3.2020 klo 11

MLL Korso-Koivukylän kautta järjestetty ruoka-apu on toistaiseksi keskeytetty.

MLL Korso-Koivukylä
Hallitus

Lisäys tiedotteeseen

Ma 16.3.2020 klo 21:15

MLL Korso-Koivukylän kautta järjestetty soitonopetus on valitettavasti peruttu (Suomen hallituksen ohjeistusten mukaisesti), jotta lähikontaktit saadaan minimiin koronan vuoksi.

Mikäli tunteja ei kevätkaudella pystytä laisinkaan järjestämään, niin ne voidaan asiakkaan toiveesta siirtää syksyyn.

Tilanne on voimassa toistaiseksi ja olemme yhteydessä soitonopetuksen asiakkaisiin heti kun tiedämme tilanteen mahdollisista muutoksista.

MLL Korso-Koivukylä
Hallitus

Koronavirus-tilanteen vuoksi yhdistyksemme on suositusten mukaisesti päättänyt varotoimenpiteenä keskeyttää toistaiseksi kaikki ryhmissä lähikontaktin mahdollistavat toiminnot

• kerhot
  • kylämummit ja -vaarit
  • perhekahvilat
  • perheliikunnat
  • tilaisuudet

Seuraamme tilanteen kehittymistä ja päivitämme tätä tiedotetta tarpeen mukaan. Toivotamme kaikille jaksamista poikkeavassa tilanteessa - yhdessä tästäkin selvitään!

Mahdollisiin tiedusteluihin vastaavat:

Helen Josefsson, puheenjohtaja
Puhelin 050 345 9880

ATTENTION: Affects of coronavirus!

As a precautionary measure due to the spreading of coronavirus, our association has decided to suspend for now all activities that allow close contact in groups. We will monitor the situation and update this information as necessary. Stay safe!