Kutsu avoimeen perheiltaan ja KEVÄTKOKOUKSEEN 31.5.2022

24.5.2022

Hyvä yhdistyksen jäsen tai toiminnastamme kiinnostunut!

MLL Korso-Koivukylä järjestää tiistaina 31.5.2022 avoimen ja leppoisan perheillan, jossa lelut ovat esillä ja kahvit keitettynä!

Tervetuloa klo 17 – 19 Koivukylän avoimeen kohtaamispaikkaan (Karsikkokuja 17). Tarjolla pientä iltapalaa. Ilmoittautuminen ei ole välttämätöntä, mutta toivomme tietoa etukäteen tarjoiluvarautumisten vuoksi, osoitteeseen korso-koivukylan.yhdistys@mll.fi

Kutsumme sinut tervetulleeksi samassa yhteydessä järjestettävään yhdistyksen sääntömääräiseen kevätkokoukseen, joka alkaa klo 17.30. Olisitko kiinnostunut jäsenyyden lisäksi hallituksen jäsenyydestä tai vapaaehtoisena toimimisesta? Se tuo hyvää mieltä itselle ja toisille. Moni työnantaja myös arvostaa vapaaehtoistoimintaa ansioluettelossa töitä hakiessa. Tärkeintä on tietenkin yhteisöllisyys ja MLL-toiminnan tuoma ilo, apu tai vertaistuki kaikille toimintaan osallistuville.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan iloiseen joukkoomme. Halutessasi voit olla yhteydessä etukäteen myös puheenjohtajaan, mikäli haluat lisätietoja esimerkiksi hallitustyöskentelystämme.

Kevätkokouksen esityslista

1. Kokouksen avaus
  2. Valitaan kokoukselle puheenjohtaja ja sihteeri
  3. Pöytäkirjantarkastajien (2) ja ääntenlaskijoiden (2) valinta
  4. Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
  5. Kokouksen asialistan hyväksyminen
  6. Käsitellään edellisen toimintavuoden 2021 vuosikertomus ja tilinpäätös sekä toiminnantarkastajien antama lausunto
  7. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä
  8. Hallituksen täydentäminen: Mahdollisesti uusien hallituksen jäsenten valinta
  9. Edustajien valinta piirin ja liiton kokouksiin
  10. Muut asiat
  11. Kokouksen päättäminen

Lämpimästi tervetuloa toivottaen,
hallituksen puolesta,

Helen Josefsson
MLL Korso-Koivukylän yhdistyksen puheenjohtaja

050 345 9880

Päivitys 29.5.2022:
Toive on kokoontua ensisijaisesti fyysisesti, mutta järjestämme sittenkin myös etämahdollisuuden:
Mikäli haluat osallistua kevätkokoukseen 31.5. klo 17.30 etäyhteydellä, niin lähettäisitkö meille sähköpostia osoitteeseen korso-koivukylan.yhdistys@mll.fi
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
Lähetämme etänä mukaan haluaville hieman ennen kokouksen alkua (todennäköisesti Teams-)linkin, jolla pääsee kokoukseen. Mikäli kokoukseen liittymisessä on ongelmia, ota yhteyttä puheenjohtajaan Heleniin, puh 050 345 9880.

Perheilta toteutetaan suunnitellun mukaisesti!