Marraskuun uutiskirje

27.11.2019

Vuonna 2020 juhlitaan yhdessä!

Vuonna 2020 Mannerheimin Lastensuojeluliitto täyttää 100 vuotta ja MLL Korso-Koivukyläkin jo 75 vuotta!

Kutsumme mukaan kaikki ystävämme: jäsenet, vapaaehtoiset, yhteistyökumppanit, sekä ihan kaikki alueemme lapset, nuoret ja lapsiperheet sekä heidän hyväkseen toimivat ihmiset ja yhteisöt.

Me tarjoamme kaiken osaamisemme tulla mukaan vapaaehtoistyöhön - toimintaan, jolla on merkitystä ja vaikutusta! Me haluamme kohdata jokaisen omana itsenään, niin lapset kuin aikuisetkin!

Kutsumme kaikki mukaan!

Suomi on maailman onnellisin maa jo toista vuotta peräkkäin, nyt selvällä erolla muihin!

Me tiedämme merkittävän syynkin: perheiden tukeminen ja vapaaehtoinen auttaminen tekee onnelliseksi! Meillä on merkittävän historian lisäksi vahva ote nykypäivään ja tulevaisuuteen! Yhdessä tekeminen tekee sen mahdolliseksi vielä tänä päivänäkin!

Me myös tiedämme, että ihan kaikki eivät vielä ole onnellisia ja kaikki voivat joskus tarvita apua. Jokainen tarvitsee tulla kuulluksi ja hyväksytyksi. Sen eteen me teemme paljon työtä! Haluamme tarjota ihan kaikille mahdollisuuden tulla matalalla kynnyksellä mukaan tekemään, tukemaan ja käyttämään erilaisia palveluitamme.

Haluatko sinä antaa meille omaa aikaasi tai olla muuten mukana?

Lasten hyvinvointi on meidän kaikkien yhteinen asia! Kerromme juhlavuodesta lisää vuoden 2020 alkupuolella, olethan kuulolla.

KUTSU

MLL Korso-Koivukylän sääntömääräinen syyskokous:

AIKA: Pe 13.12.2019 klo 17
PAIKKA: Ravintola Olohuone Korso, Maakotkantie 19, 01450 Vantaa

Kokouksen alkuun yhdistyksen puheenjohtaja Helen Josefsson esittelee yhdistyksen monipuolista toimintaa. Sen jälkeen käsitellään yhdistyksen syyskokouksen sääntömääräiset asiat, kuten

• Hallituksen jäsenet ja varajäsenet erovuoroisten tilalle
  • Toimintasuunnitelma ja talousarvio 2020

Tule sinäkin mukaan!

Pyydämme ilmoittautumisia ennakkoon, jotta osaamme varautua tilojen ja kahvien kanssa oikein. Kiitos!

Liity nyt jäseneksi!

Ovatko lasten asiat sinulle tärkeitä? Haluatko vaikuttaa sekä tukea lasten ja perheiden puolesta tehtävää työtä?

MLL:n jäsenyys on helppo tapa osoittaa, että olet pienen puolella. Se on kannanotto lasten ja perheiden puolesta. MLL puolustaa lapsen oikeuksia, auttaa ja tukee perheitä arjessa, järjestää hauskaa tekemistä kaikenikäisille sekä tarjoaa mielekästä vapaaehtoistyötä lasten ja perheiden kanssa.

Jäsenenä olet mukana rakentamassa Suomea, jossa lapsuutta arvostetaan ja lasten hyvinvointi on kaikkien yhteinen asia. Yhteiskunta, jossa lapset ja nuoret voivat hyvin on hyvä kaikenikäisille.

Liity jäseneksi netissä ja voit maksaa jäsenmaksun heti verkkopankissa tai tilata jäsenmaksulaskun sähköpostiisi.

HUOM! Jos liityt jäseneksi marras-joulukuussa 2019, ei sinulta peritä kuluvan vuoden jäsenmaksua!

Ennakkotieto!

Järjestämme Suuren talvikirppiksen 25.1.2020 & Suuren kevätkirppiksen 11.4.2020 Monitoimikeskus Lumossa Vantaan Korsossa. Kerromme lisää joulukuun uutiskirjeessä. Merkkaa nyt jo päivät perhekalenteriin!

Meillä on tarjolla monenlaisia asioita, isoja ja pieniä!

Me tarvitsemme sinun apuasi, jotta saamme yhdessä luotua ikimuistoisen juhlavuoden! Meillä on myös monenlaista tekemistä ja tukea, joista on sinun perheellesi apua ja iloa arjessa - oletko jo tutustunut niihin?

Ole rohkeasti yhteydessä!

P.S.

Oletko jo ottanut meidät seurantaan sosiaalisessa mediassa? Seuraamalla meitä somessa pysyt parhaiten ajan tasalla ajankohtaisista asioista ja nopeista käänteistä!