Jäsenyys

MLL puolustaa lapsen oikeuksia, auttaa ja tukee perheitä arjessa, järjestää hauskaa tekemistä kaikenikäisille sekä tarjoaa mielekästä vapaaehtoistyötä lasten ja perheiden kanssa.

MLL:n jäsenyys on helppo tapa osoittaa, että olet pienten puolella. Se on kannanotto lasten ja perheiden puolesta.

Jäsenenä olet mukana rakentamassa Suomea, jossa lapsuutta arvostetaan ja lasten hyvinvointi on kaikkien yhteinen asia. Yhteiskunta, jossa lapset ja nuoret voivat hyvin, on hyvä kaikenikäisille!

Aikuisjäsenet

Varsinainen jäsenmaksu on 25 euroa.

Uusille jäsenille lähetetään jäsenmaksupankkisiirto ja jäsenkortti noin viiden viikon kuluessa liittymisestä.

Jatkossa jäsenmaksu veloitetaan kerran vuodessa. Laskutuskausi on kalenterivuosi. Maksulomake ja jäsenkortti lähetetään jäsenille maaliskuussa.

Lapsi- ja nuorisojäsenet

MLL:n jäsenyys on maksuton kaikille alle 18-vuotiaille jäsenille. Alle 15-vuotias lapsi voi huoltajan suostumuksella liittyä jäseneksi.

15-17-vuotiaita jäseniä kutsutaan nuorisojäseniksi. Jäsenyysvuotta edeltäneenä vuonna 18 vuotta täyttäneet nuoret siirretään automaattisesti aikuisjäseniksi.

Liity jäseneksi netissä

Voit maksaa jäsenmaksun heti verkkopankissa tai tilata jäsenmaksulaskun sähköpostiisi.

Kun olet liittymässä jäseneksi netissä, hae Korso-Koivukylän yhdistys postinumerolla 01450 tai nimellä Korso tai Koivukylä.

Jäsenetuja!

MLL:n jäsenenä olet oikeutettu lukuisiin jäsenetuihin. Tutustu rahanarvoisiin etuihisi!

Vinkki!
Voit tarkistaa ja muuttaa jäsentietosi sekä tulostaa jäsenkorttisi Omat jäsentiedot -osiossa.

Kun sähköpostiosoitteesi on ajan tasalla jäsentiedoissa, saat meiltä muutaman kerran vuodessa jäsenpostia!