Lastenvaate- ja tarvikekirppis Facebookissa SÄÄNNÖT

Ryhmä on MLL Korso-Koivukylän omistama ryhmä ja se on tarkoitettu vain lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden myyntiin. Yhdistys hyväksyy, sekä erottaa tarvittaessa jäseniä.

Kaikilta ryhmän jäseniltä edellytetään ystävällistä ja kohteliasta käytöstä. Jokaisen jäsenen yksityisyyttä tulee kunnioittaa, eikä ryhmässä hyväksytä minkäänlaista kiusaamista tai vihapuhetta.

Julkaise ensin myynti-ilmoitus. Päivitä sen jälkeen ilmoitukseen Aihe myytävän tuotteen mukaisesti (esim. Lastentarvikkeet) - se auttaa löytämään oikeita tuotteita. Kansioiden tekeminen on kielletty!

Jos laitat useamman kuvan yhteen ilmoitukseen, laita yksi kuva ilmoitukseen ja muut kuvat kommentteihin.

Kannattaa kertoa mahdollisimman rehellisesti tuotteen kunnosta ja selventää esim. tuotteen väri, jos kuva on epäselvä. Kannattaa myös kertoa, jos kyseessä on eläinkoti.

Alueemme on aika laaja, joten mainitse ilmoituksessa, missä tuote sijaitsee (esim. Korso, Koivukylä, Leinelä, Nikinmäki, jne.) jolloin ostaja voi miettiä onko tuote hakuetäisyydellä.

Kun haluat ostaa/varata tuotteen, ilmoita se selkeästi esim. ostan/av. Jos haluat jonoon, kommentoi "jono". Myyjä saa itse määritellä kauanko alustava varaus on voimassa ja kenelle hän myy tavaran.

Kun tuote on myyty, myyjän tulee poistaa ilmoitus ryhmästä. Yli 3kk vanhat ilmoitukset voidaan poistaa ylläpidon toimesta ilman erillistä ilmoitusta. Tehdyt kansiot poistetaan ilman varoitusta.

Mikäli ryhmän jäsen toistuvasti rikkoo ryhmän sääntöjä esim. ilmoittamalla ryhmässä muuta kuin lastenvaatteita tai -tarvikkeita, henkilö voidaan poistaa ryhmästä.

Pidetään ryhmässä hyvä henki ja kierrätetään mahdollisimman paljon!

Tervetuloa mukaan!