Kerro meille muistosi!

29.1.2020

Onko sinulla tai läheisilläsi mukavia muistoja MLL:stä? Kerro meille, voit voittaa yllätyspalkinnon!

Keräämme yhdistyksen ja koko MLL:n juhlavuoden kunniaksi MLL:n toiminnassa tavalla tai toisella viimeisen 100v aikana mukana olleilta alueemme asukkailta, yhteisöiltä ja yrityksiltä muistoja, joita jaamme pitkin vuotta yhdistyksen sivuilla ja sosiaalisessa mediassa.

Kiva nähdä, miten varhaiseen vuosilukuun pääsemme!

• Oletko ollut mukana yhdistyksen toiminnassa tai muuten MLL:n toiminnassa?
  • Oletko käyttänyt MLL:n palveluita, kuten lastenhoitopalvelua?
  • Oletko käynyt perhekahvilassa?
  • Oletko osallistunut johonkin kivaan tapahtumaan?
  • Onko teiltä käyty soitonopetuksessa, liikuntakerhossa tai esim. jossain isossa tapahtumassa?
  • Oletko saanut uusia ystäviä?
  • Kertoiko mummi tai pappa jo tarinoita MLL:stä?
  • Jne.

Kerro omin sanoin ja yllätä meidät!

Julkaisemme muistoja nimimerkillä. Olisi hienoa, jos tavoittaisimme myös jo isovanhempien iässä olevia ihmisiä - kannattaa siis kysyä tarinoita myös omilta isovanhemmilta.

Kaikkien vastanneiden ja oman yhteystietonsa jättäneiden kesken arvomme yhdistyksen syntymäpäivänä 7.11.2020 kivan yllätyspalkinnon!

Miten vastata?

Voit lähettä meille viestin alla olevan lomakkeen kautta tai lähettää yhdistykselle sähköpostia.

Jos haluat, voimme myös soittaa sinulle ja keskustella mukavista muistoista! Voimme myös tavata! Mahdolliset liitteet voit lähettää sähköpostiimme.

Muista, että sinulla tulee olla oikeudet julkaistavaan valokuvaan tai muuhun materiaaliin. Muista myös antaa yhteystietosi jos haluat osallistua arvontaan ja/tai odotat yhteydenottoamme!

Kerro omin sanoin ja yllätä meidät!

Miten vastata?

Haluatko osallistua arvontaan?
Haluatko meidän olevan sinuun yhteydessä?