KUTSU paikallisille yrityksille

11.8.2020

Hyvä Korso-Koivukylän suuralueella toimiva yrittäjä,

MLL Korso-Koivukylä tarjoaa jäsenilleen MLL:n valtakunnallisten jäsenetujen lisäksi myös paikallisia etuja ja edistää näin samalla paikallisten palveluiden käyttöä omalla toiminta-alueellaan.

Haluatko sinä tarjota yrityksesi palveluista ja/tai tuotteista alennusta MLL:n jäsenille? Jos haluat, laita meille viestiä jossa kerrot:

• Yrityksen nimi
  • Yrityksen osoite
  • Yrityksen nettisivujen osoite
  • Tarjottu etu (selkeästi)

Toivomme, että edut ovat voimassa toistaiseksi, mutta meillä on mahdollisuus tuoda sivuille myös esim. 31.12.2020 saakka voimassa olevia etuja. Kerro siis onko etu voimassa toistaiseksi, vai johonkin tiettyyn päivään saakka. On hyvä, että etu on konkreettinen ja tuntuva - sillä tavalla saat edun myötä uusia asiakkaita.

Käsiteltyämme viestin ja hyväksyttyämme edun tuomme siitä tiedon yhdistyksen nettisivuille, sekä saatamme mainostaa etua myös yhdistyksen some-kanavissa. Yhdistys tavoittaa viesteillään tuhansia ihmisiä ja se on Suomen suurimpia MLL:n paikallisyhdistyksiä #mllkorsokoivukylä #yhdessä

Lisätietoja saat tarvittaessa yhdistyksen varapuheenjohtajalta: Mika Jokinen, 045 189 1839