KUTSU: Perhekummitoiminnan esittely 16.3.2020

18.2.2020

EDIT 10.3.2020:

Tapahtuma peruttu vähäisen ilmoittautumismäärän vuoksi. Järjestämme seuraavan esittelyn syksyllä. Seuraa viestintää!

KUTSU

MLL Korso-Koivukylä järjestää yhteistyössä MLL Uudenmaan piirin kanssa perhekummitoiminnan esittelyillan, jossa perhekummitoiminnasta kiinnostuneet aikuiset voivat tutustua toimintaan ja kysyä mieltä askarruttavista asioista.

AIKA: ma 16.3.2020 klo 17-18-.30

PAIKKA: Kahvila Iitinlikka Vantaan Korsossa (Maakotkantie 21, 01450 Vantaa)

Paikalla perhekummitoiminnasta kertomassa ovat perhetoiminnan koordinaattori Liisa Haatainen MLL Uudenmaan piiristä ja perhekummi Mika Jokinen MLL Korso-Koivukylästä.

Illan tavoitteena on löytää uusia ihmisiä mukaan toimintaan ja kannustaa heitä tulemaan perhekummitoiminnan koulutukseen. Osallistuminen ei sido mihinkään!

Tilaisuudessa on maksuton kahvitarjoilu ja paikkoja on rajoitetusti. Sitovat ilmoittautumiset Facebookissa olevan tapahtumasivun kautta viimeistään 9.3.2020.

Tervetuloa mukaan!