KUTSU sääntömääräiseen kevätkokoukseen

15.4.2021

Hyvä yhdistyksen jäsen,

meillä on kova ikävä yhdistyksen aktiivista toimintaa ja jäsenkohtaamisia. Toivottavasti voimme tavata mahdollisimman pian turvallisesti myös kasvokkain.

Olet lämpimästi tervetullut 22.4.2021 järjestettävään kevätkokoukseen, jossa kokoonnumme sääntömääräisten asioiden ääreen ja lopuksi vaihdamme kuulumisia rentojen etäkahvien ääressä.

MLL Korso-Koivukylän sääntömääräinen kevätkokous pidetään torstaina 22.4.2021 klo 18

Paikka: Koronatilanteesta johtuen virallinen kokouspaikka on ulkona, Raskinpolun päädyssä olevalla kentällä, Havukosken kuntoradan vieressä. Käyntiosoite Raskinpolku 2, 01360 Vantaa.

Suosittelemme ja pyydämme osallistumaan kokoukseen koronavirustilanteesta johtuen etänä

Pyydämme ennakkoilmoittautumista 22.4. klo 10 mennessä osoitteeseen
korso-koivukylan.yhdistys@mll.fi

Toimitamme kokouspäivänä ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen linkin, jolla pääset mukaan etäkokoukseen. Alustana käytetään todennäköisesti Teamsia. Jos et ilmoittautumisesta huolimatta saa linkkiä 22.4. klo 14 mennessä, otathan yhteyttä pj Heleniin, puh 050 345 9880.

ESITYSLISTA:

1. Kokouksen avaus
  2. Valitaan kokoukselle puheenjohtaja ja sihteeri
  3. Pöytäkirjantarkastajien (2) ja ääntenlaskijoiden (2) valinta
  4. Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
  5. Kokouksen asialistan hyväksyminen
  6. Käsitellään edellisen toimintavuoden 2020 vuosikertomus ja tilinpäätös sekä toiminnantarkastajien antama lausunto
  7. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä
  8. Edustajien valinta piirin ja liiton kokouksiin