KUTSU sääntömääräiseen kevätkokoukseen 30.9.2020

22.9.2020

HUOM! Kutsua on päivitetty 24.9.2020 - lisätty mahdollisuus osallistua myös paikan päällä!

Hyvät MLL Korso-Koivukylän jäsenet ja muut ystävämme,

Tervetuloa yhdistyksen sääntömääräiseen kevätkokoukseen
ke 30.9.2020 klo 18

Koronatilanteen vuoksi järjestämme kevätkokouksen vasta syyskuussa. Kokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntömääräiset asiat.

ESITYSLISTA:

1. Kokouksen avaus
  2. Valitaan kokoukselle puheenjohtaja ja sihteeri
  3. Pöytäkirjantarkastajien (2) ja ääntenlaskijoiden (2) valinta
  4. Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
  5. Kokouksen asialistan hyväksyminen
  6. Käsitellään edellisen toimintavuoden 2019 vuosikertomus ja tilinpäätös sekä toiminnantarkastajien antama lausunto
  7. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä
  8. Edustajien valinta piirin ja liiton kokouksiin
  9. Muut asiat
  10. Kokouksen päättäminen

Kokous päättyy arviolta klo 19 mennessä, jonka jälkeen meillä on mahdollisuus yhdessä pohtia ja ideoida tulevaa toimintaamme tänä poikkeuksellisena aikana.

KOKOUKSEEN OSALLISTUMINEN (tarkennettu 24.9.2020)

Kokoukseen voi osallistua kahdella eri tavalla:

1. Paikan päällä ulkona Rautkallion leikkipaikassa, jolloin jäsen voi halutessaan käyttää äänioikeuttaan mahdollisissa äänestämistilanteissa
  2. Etänä Zoom-verkkokokoustyökalun kautta, jolloin osallistujalla on puheoikeus, muttei äänioikeutta mahdollisissa äänestämistilanteissa.

Suosittelemme, että käytät Zoomia tietokoneen selaimen kautta. Voit kuitenkin käyttää Zoomia myös mobiililaitteen kautta, jolloin suosittelemme asentamaan laitteeseen uusimman Zoom-sovelluksen sovelluskaupasta (maksuton).

Katso myös yleisohjeet, joista hahmottaa yleisellä tasolla Zoomin käytön:

Kerro ilmoittautumislomakkeella, kummalla tavalla aiot osallistua kokoukseen!

Koronaviruksen vuoksi toivomme mahdollisimman monen osallistuvan kokoukseen etänä. Sääntömääräisessä kokouksessa käsitellään sellaisia asioita, joiden päätöksentekoon JÄSENILLÄ tulee kuitenkin olla mahdollisuus. Tästä syystä myös tulo paikan päälle tulee olla olemassa. Jäsenen on pyydettäessä voitava todistaa henkilöllisyytensä.

Ulkona Rautkallion leikkipaikassa Koivukylässä

Vanha Rekolantie 6, 01360 Vantaa

ILMOITTAUTUMINEN

Etäkokousjärjestelyjä varten pyydämme ennakkoilmoittautumista viimeistään 29.9. antamalla osallistumistiedot:

Oletko yhdistyksen jäsen?
Miten aiot osallistua kokoukseen?

Annettuja tietoja käytetään vain etäkokouksen järjestelyissä ja osallistujien todentamisessa. Vertaamme jäsenen antamia tietoja MLL:n jäsenrekisterissä oleviin tietoihin, mutta emme päivitä tämän ilmoittautumisen perusteella tietoja mihinkään.

Etäkokouksen ohjeet ja osallistumislinkki?

Ilmoittautuneille lähetetään kokouspäivänä 30.9. klo 12 mennessä sähköposteihin ohjeet ja linkki, jota kautta etäkokoukseen osallistutaan.

Epäselvyyksissä voi olla yhteydessä varapuheenjohtajaan:
Mika Jokinen
Puhelin 045 189 1839