MLL Korso-Koivukylän KEVÄTKIRPPIS la 21.5.

3.5.2022

MLL Korso-Koivukylän KEVÄTKIRPPIS pidetään Korsossa, juna-aseman vieressä, Monitoimikeskus Lumon 1. krs Villiankassa lauantaina 21.5.2022 klo 9-13.

Paikalla myös PrinsessaUnelmien jääprinsessa lapsia tervehtimässä klo 10-12 (www.prinsessaunelmia.fi)

Pöytien hinnat: 5 € MLL Korso-Koivukylän jäseniltä ja 10 € muilta.
Varaus sähköpostiosoitteeseen: korso-koivukylan.yhdistys@mll.fi - kerrothan viestissäsi myös puhelinnumerosi.

Pöydät varataan ilmoittautumisjärjestyksessä. Sitova ilmoittautuminen toivotaan mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. Kirpputori toteutuu, mikäli pöytävarauksia on riittävästi. Toimi kuitenkin nopeasti, sillä pöytiä on rajallinen määrä ja ne varataan useimmiten loppuun!

Myyntiin saa tuoda ensisijaisesti lasten ja nuorten vaatteita, tarvikkeita, harrastusvälineitä, äitiysvaatteita ja -tarvikkeita, sekä näiden lisäksi myös aikuisten vaatteita ja kodin sisustustavaroita ym. Oman rekin saa halutessaan tuoda ja pystyttää myyntipöydän viereen.

P.S. Jäsenmaksun maksaneet saavat pöytähinnan alennuksen lisäksi alennusta myös monista yrityksistä sekä paikallisesti että valtakunnallisesti, lue lisää: https://korso-koivukyla.mll.fi/jasenyys/ - ja mikä tärkeintä, tuet jäsenmaksulla paikallista toimintaamme lasten ja lapsiperheiden hyväksi!

--------------------
Lämpimästi tervetuloa toivottaa
MLL Korso-Koivukylän hallitus

Tapahtuma löytyy Facebookista tästä linkistä.
--------------------
Teitkö kirpputoripöytävarauksen alkuperäiselle tapahtumapäivälle 7.5.? Kurkistathan pikaisesti sähköpostisi, olemme laittaneet sinulle viestiä. Pöytävarauksesi siirtyy suoraan 21.5. tapahtumapäivälle halutessasi, mutta muistathan vastata sähköpostiimme mahdollisimman pian.