Kokouskutsu: MLL Korso-Koivukylän syyskokous

14.12.2023

MLL Korso-Koivukylän sääntömääräinen syyskokous pidetään torstaina 21.12.2023 klo 18.00.

Paikka: Etäyhteyksin. Virallinen kokouspaikka on ulkona, Raskinpolun päädyssä olevalla kentällä, Havukosken kuntoradan vieressä. Käyntiosoite Raskinpolku 2, 01360 Vantaa. Suosittelemme ja pyydämme osallistumaan kokoukseen etänä. Pyydämme ennakkoilmoittautumista 21.12. klo 12 mennessä osoitteeseen korso-koivukylan.yhdistys@mll.fi

Toimitamme kokouspäivänä ilmoittautumisen yhteydessä kertomaasi sähköpostiosoitteeseen linkin, jolla pääset mukaan etäkokoukseen. Alustana käytetään todennäköisesti Teamsia. Jos et ilmoittautumisesta huolimatta saa linkkiä 21.12. klo 17 mennessä, otathan yhteyttä pj Heleniin, puh 050 345 9880.

ESITYSLISTA

1.   Kokouksen avaus
2.   Kokouksen puheenjohtajan ja sihteerin valinta
3.   Pöytäkirjantarkastajien (2) ja ääntenlaskijoiden (2) valinta
4.   Kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
5.   Valitaan hallituksen jäsenet ja varajäsenet erovuoroisten/eroa pyytäneiden tilalle
6.   Valitaan kalenterivuodeksi 2024 tilintarkastajaksi KHT-yhteisö tai yksi (1) tilintarkastaja ja yksi (1) varatilintarkastaja tilintarkastuslain mukaisesti tai kaksi (2) toiminnantarkastajaa ja yksi (1) varatoiminnantarkastaja.
7.   Vahvistetaan toimintasuunnitelma ja talousarvio kalenterivuodeksi 2024
8.   Vahvistetaan varsinaisen jäsenen vuotuisen jäsenmaksun suuruus sekä kannatusjäsenen vuotuinen jäsenmaksu
9. Valitaan edustajat piirin ja liiton kokouksiin
10. Käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat (ei muita asioita)