Puheenjohtajan tervehdys

28.8.2019

Hyvä MLL Korso-Koivukylän ystävä,

Yhdistyksemme syyskausi käynnistyy. Perheliikunnat ovat alkaneet ja perhekahvilat sekä isä-lapsi-kerho avaavat hiljalleen oviaan. Luku- sekä kylämummit ja -vaarit saapuvat kouluihin ja päiväkoteihin. Soitonopetuksen oppilaat aloittelevat tuntejaan ammattitaitoisten opettajiemme luona.

Milloin viimeksi olet käynyt treffeillä tai hemmotellut itseäsi omalla vapaa-ajalla?

Syyskiireiden saavuttua muistatathan, että MLL Uudenmaan piirin lastenhoitajavälityksen kautta on mahdollista löytää luotettava hoitaja maltillisine kustannuksineen.  Mahdollisuus hengähtää edes silloin tällöin tuo lisävirtaa arkeen.

Tervetuloa mukaan toimintamme pariin kävijäksi tai itsekin vapaaehtoiseksi - omien voimavarojen sallimissa rajoissa! Löydät uusituilta kotisivuiltamme monenlaista mielenkiintoista toimintaa.

Toivotan kaikille MLL Korso-Koivukylän ystäville iloista alkavaa syksyä!

Helen Josefsson
Yhdistyksen puheenjohtaja