Seuraava suuri kirppis huhtikuussa 2020!

7.1.2020

Joskus elämä yllättää!

Joudumme valitettavasti perumaan 25.1.2020 järjestettäväksi ennakkoilmoitetun suuren talvikirppiksen. Olemme pahoillamme, että ilmoitamme siitä vasta näin lähellä suunniteltua ajankohtaa - yritimme kuitenkin viimeiseen saakka saada palaset loksahtamaan kohdilleen. Anteeksi!

Suuntaamme nyt katseemme ja resurssimme kohti suurta kevätkirppistä!

Suuri kevätkirppis lauantaina 11.4.2020 klo 9-13

Monitoimikeskus Lumossa Vantaan Korsossa. Toivottavasti saamme sinut mukaan silloin! Seuraa uutisointia ja viestintää Facebook-sivuillamme! Suuri kevätkirppis tulee myyntiin maaliskuussa, jolloin kerromme lisää.

Muista tällä välin hyödyntää muut kierrättämisen mahdollisuudet sekä Lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden myyntiryhmämme Facebookissa.

MLL Korso-Koivukylä

Lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden kierrätystä monella tavalla!

P.S.

Haluatko sinä olla mukana rakentamassa suurta kevätkirppistä? Meillä on tarjolla monia kivoja tekemisiä:

• Suunnittelutiimi
  • Tilojen kuntoon laittaminen