Tervetuloa jäseneksi!

Olet lämpimästi tervetullut MLL Korso-Koivukylän jäseneksi!

Jäsenyys on helppo tapa osoittaa, että olet pienten puolella. Se on kannanotto lasten ja perheiden puolesta. Jäsenet mahdollistavat yhteisen toimintamme!

Jäsenyys tuo sinulle monenlaisia paikallisia ja valtakunnallisia jäsenetuja, sekä mahdollisuuden käyttää äänioikeutta yhdistyksen sääntömääräisissä kokouksissa.

Olemme koonneet  tälle sivulle muutamia asiota sinulle vinkiksi.

Tehdään yhdessä hyvää!

Jäsenmaksu ja jäsenkortti

Uusille jäsenille lähetetään jäsenmaksupankkisiirto ja jäsenkortti noin viiden viikon kuluessa liittymisestä.

Sen jälkeen jäsenmaksu veloitetaan kerran vuodessa. Laskutuskausi on kalenterivuosi. Maksulomake ja jäsenkortti lähetetään jäsenille maaliskuussa.

Vinkki!
Voit helposti tarkistaa ja päivittää omat jäsentietosi, sekä tulostaa jäsenkorttisi verkosta!

Tule rohkeasti mukaan!

Meillä on monenlaista toimintaa kaikenikäisille ihmisille. Kannattaa tulla rohkeasti mukaan!

Hyvä paikka aloittaa on tulla käymään esim. perhekahvilassamme. Voidaan jutella yhdessä asioista tai voit myös katsella ihan rauhassa ympärillesi. Myös lapset saavat kivaa leikkiseuraa.

Kiinnostaako vapaaehtoistyö?

Kiinnostaako sinua tulla mukaan vapaaehtoistyöhön?

Voisitko tulla mukaan säännöllisesti tai vain silloin tällöin? Tai olisitko ehkä kiinnostunut toimimaan aktiivisena yhdistyksen hallituksen jäsenenä?

Laita viestiä, niin jutellaan lisää!

Yhteydenpito

Toivomme, että olet matalalla kynnyksellä meihin yhteydessä aina, kun sinulla on jotakin mielen päällä!

Vastaamme parhaamme mukaan mahdollisimman pian! Teemme jokainen tätä  täysin vapaaehtoistyön pohjalta. Kovalla innolla ja osaamisella tietysti!

Löydät täältä kotisivuiltamme tietoa toiminnasta ja esim. etusivulta tuoreimmat uutiset.

Tykkää sivustamme Facebookissa, niin pysyt hyvin ajan tasalla toiminnasta ja viime hetken muutoksista esim. perhekahviloissa.

Meillä on lisäksi kolme Facebook-ryhmää, joihin saatat haluta liittyä mukaan:

MLL Korso-Koivukylän lastenvaate- ja tarvikekirppis

MLL Korso-Koivukylän Isä-lapsikerho

MLL Korso-Koivukylän perhekahvilat

Sähköpostia
Lähetämme muutaman kerran vuodessa sähköpostia jäsenten omissa jäsentiedoissa ilmoittamiin sähköpostiosoitteisiin. Kerromme silloin kuulumisia ja vinkkaamme esim. tulevista tapahtumista ja paikallisista jäseneduista.

Kiitos!

Jäsenenä olet mukana rakentamassa Suomea, jossa lapsuutta arvostetaan ja lasten hyvinvointi on kaikkien yhteinen asia. Yhteiskunta, jossa lapset ja nuoret voivat hyvin on hyvä kaikenikäisille.

Kiitos vielä kerran, että päätit liittyä MLL:n jäseneksi!

MLL Korso-Koivukylän hallitus