MLL Korso-Koivukylän SYYSKIRPPIS la 3.9.

24.8.2022

LISÄYS! Vielä joitain myyntipaikkoja jäljellä, laita rohkeasti viestiä. Lämpimästi tervetuloa myyjäksi! <3

MLL Korso-Koivukylän KIRPPIS Korson KYLÄPÄIVÄNÄ la 3.9. – JÄSENILLE PÖYTÄ VAIN 5 EUROLLA!

Viimekertainen erittäin suosittu MLL Korso-Koivukylän KIRPPISTAPAHTUMA toteutetaan jälleen Korsossa, juna-aseman vieressä, Monitoimikeskus Lumon 1. krs Villiankassa lauantaina 3.9.2022 klo 11-15.

SAMANA PÄIVÄNÄ TAPAHTUU! Korsossa järjestetään kyläpäivät klo 12 – 15, joten mukavaa menoa ja meininkiä on tarjolla – kannattaa siis tulla mukaan myyjänä tai ostoksille! Lisätietoja Kyläpäivästä os. https://www.korsonkylaneuvosto.fi/

Paikalla myös PrinsessaUnelmien Kaunotar (www.prinsessaunelmia.fi)

Pöytien hinnat: 5 € MLL Korso-Koivukylän jäseniltä ja 10 € muilta.

Varauksen teet laittamalla sähköpostia osoitteeseen korso-koivukylan.yhdistys@mll.fi ja antamalla yhteystietosi (nimi, sähköpostiosoite, puhelinnumero). Pöydät varataan ilmoittautumisjärjestyksessä. Sitova ilmoittautuminen ma 29.8. klo 18 mennessä. Kirpputori toteutuu, mikäli pöytävarauksia on riittävästi. Toimi kuitenkin nopeasti, sillä pöytiä on rajallinen määrä ja ne varataan nopeasti loppuun! Varausvahvistus lähetetään muutamien päivien sisällä saatuamme viestisi.

Myyntiin saa tuoda ensisijaisesti lasten ja nuorten vaatteita, tarvikkeita, harrastusvälineitä, äitiysvaatteita ja -tarvikkeita, sekä näiden lisäksi myös aikuisten vaatteita ja kodin sisustustavaroita ym. Oman rekin saa pystyttää myyntipöydän viereen. Tilassa on pöydät ja tuolit, eli jos haluat rekin, tuothan sen itse.

Mahdollisista muutoksista ja lisätiedoista ilmoitamme tässä tapahtumailmoituksessamme.

Lämpimästi tervetuloa toivottaen
MLL Korso-Koivukylän hallituksen puolesta,