Torstaiperhekahvila avataan jälleen 29.9.2022 alkaen!

28.9.2022

Mikä? Lapsiperheille avoin kohtaamispaikka – tervetuloa kahvittelemaan ja viettämään leppoisaa aikaa mukavassa seurassa! Perhekahvilassa tutustut kotiseutusi samassa elämäntilanteessa oleviin vanhempiin ja lapset saavat leikkiseuraa. Perhekahvilassa jutellaan ja kahvitellaan, leikitään lasten kanssa ja kuullaan esimerkiksi asiantuntija-alustuksia, pyydämme esittelijöitä paikalle tai pidämme teemapäiviä (esim. kierrätystä/minikirpputoria kahvilakävijöiden kesken), joskus järjestämme mahdollisuuksia lapsivalokuvaukseen – tai ihan vain oleskelemme. Perhekahvila toimii MLL Korso-Koivukylän yhdistyksen vapaaehtoisten voimin ja toimintaa suunnitellaan yhdessä kävijöiden toiveiden mukaisesti. Perhekahvilassa käyminen on maksutonta.

Milloin? Torstaisin klo 10.30 – 12.30
Missä? Korson Nuorisotilalla, sisäänkäynti Urpiaisentien läheltä
Lumon ”päädystä”
Mitä on hyvä tietää? Lapset leikkivät vanhempiensa vastuulla. Omia eväitä saa ottaa mukaan. Tarjolla myös pientä aamu/välipalaa 1,5e / perhe. Voittoa emme tee, vaan kahvikassasta ostamme tarjoilut.

Huom! Mahdollisista muutoksista ilmoittelemme
Facebook-sivullamme www.facebook.com/MLLKorsoKoivukyla
tai Facebookin perhekahvilaryhmässä, jonka löydät Facebook-sivuihimme linkitetyistä ryhmistä tai hakusanalla MLL Korso-Koivukylän perhekahvilat

Ensimmäinen kokoontumiskerta torstaina 29.9.2022 – tule rohkeasti mukaan!

Yhteyshenkilö:
Helen Josefsson, 050 345 9880